Håller med dig Unispel om att andra har varit lite hårda mot Netpointers tidigare trådar. Det har varit diskussion om allt ifrån dålig bemötande till otillåtna metoder. För mig har det låtit som att det mest har varit ett missförstånd och olika uppfattningar om saker och ting.
Som jag sa tidigare (#1) så letar vi efter någon sökmotor företag och det var första gången jag hörde talas om Netpointers här på WN. Det var därför jag sökte lite på de för att få någon uppfattning samt höra er andra vad ni tycker om de också. Det är ju det en foum finns till, att man delar med sin sina åsikter och erfarenheter.
Som jag sa tidigare (#2) så fanns det en förklaring om varför deras sida inte dök upp på de sökorden jag sökte på och det berättade Kajsa för oss. Tack för det Kajsa
Dock så förstår jag att du Kajsa inte bestämmer vilka sökord er sida ska vara optimerad på men endå så känner jag att den verkligen borde ha optimerats efter ett par av de där sökorden.
Om ni har valt andra ord att optimera er sida för som er konkurrenter har gjort så är det svårt för en blivande kund att jämföra er med andra. För när jag har jämfört SEO företag så har jag sökt på de orden
Men Kajsa du angav ett par sökord där ni ska vara top 10 på de eller har jag förstått det fel?

Jag sökte på de (google) och fick följande resultat:
budget SEO = finns inte med på de 100 första platserna
Informationpages = finns med på plats 23
Internetannonsera = fanns med på plats 3
SEO budget = finns inte med på de 100 första platserna
SEO service = finns inte med på de 100 första platserna
sökmotor marknadsföring = finns med på plats 6
Men det är ju säkert som du säger. Ni reggade sidan april/maj så det tar ett tag tills google optimerar er helt.