Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-14, 13:55 #37
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Kajsa Kajsa är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Aug 2006
Jonny, det tycker jag låter som en riktigt bra idé. Tycker mig ha lite sand emellan tårna.

De två länkarna som jag skickade innan som var till två av våra kunder i Sverige (resfeber och Axis communications) och deras informationssidor, de har fina positioner på Google under orden Paris weekend och IP camera. Om det är någon speciell bransch du är intresserad av eller liknande, något speciellt företag kanske, så kan jag ge dig exempel på positioneringar vi har genererat där.

Jag vet inte direkt om jag skulle påstå att ordet sökmotoroptimering är lätt att sätta sig själv i toppen på:-) Vi låg i toppen på en tidspunkt för ett par år sedan, men vid den tidspunkten så var det också många företag som "poppade upp" och använde sig utav massa olika metoder som vi inte ansåg som etiskt riktiga enligt våran policy, så då tog vi oss själva ur det racet. Idag som du säkert vet så kan man ju inte det allteftersom att Googles algoritmer blir bättre. Så vi har gett oss in i matchen igen och lanserade våran nya hemsida i april. Så vi jobbar i dagens läge för att ta oss upp i toppen igen, men har inte haft så lång tid på oss ännu.
Kajsa är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat