Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2006
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2006
|
Jag förstår inte helt vad det är du pratar om... vad är det på våra sidor som du finner som enligt dig gör att det är cloaking-sidor? Det har du inte genomgått, du hävdar bara bestämt att så är det.
Å andra sidan så bekräftar du snarare mitt påstående. Vi presenterar inte något annat innehåll för användaren än vi gör för sökmotorn. Google indexerar vår infosida, och det är också den som användaren läser på.
Och sen måste jag ju ytterligare påpeka.. om vi har närmare 2000 kunder runt om i Europa och många har upp till 10 lösningar i olika länder och på olika språk, och vi har existerat i nästan 8 år... om det vi nu håller på med är skräp och lort och cloaking och doorways...Oavsett om vi skall anmälas manuellt, verkar det inte lite konstigt då om vi aldrig har fått någon svartlistad någonsin?
Dessutom så är jag också helt övertygad om att du driver denna diskussionen så hårt för att det är helt enkelt bara det du tycker att du borde göra. Du är säkert utav uppfattningen att alla sökmotorsoptimeringsföretag är oseriösa och det finns ingenting som är riktigt och bra med oss. Och det är ju synd, men jag är inte intresserad av att ingå i en livslång diskussion om det hela. Våra resultat talar för sig själva och du diskuterar bara utifrån princip, och vad saker och ting skall kallas och så vidare, och jag är inte intresserad av att sänka mig till den nivån. Det är tråkigt att du har den uppfattningen, men jag tror heller inte att det är någonting som jag kan säga som får dig att ändra på den. Om jag kan det, eller om det är något slags bevis du vill ha, så meddela mig det så får du gärna det.
|