Precis som nämnts tidigare:
- Otymplig typografi. Myrlinjärer; på tok för liten brödtext.
- Smått obalanderad. Högerställd rubrik i höger-kolumnen, centrerad sidfot. Man får ingen direkt slutenhet.
- Flashbanneret fungerar inte i Opera heller.
- Kontrast. Vit text på svart bakgrund kan upplevas som lite väl hög kontrast. Det har att göra med skärmens emitterande ljus, kontra reflekterande som vi normalt läser. Men kombinationen svart på vitt har den fördelen att människan i regel är van vid den, och upplever den inte lika störande som vitt på svart. Det är alltid att rekommendera att använda en ljusgrå ton om man har en svart bakgrund.
- Kod. Jag tar stolthet i min HTML-kod, men det verkar som om ni inte gör detsamma. Jag vet att tillgänglighet och kod enligt specifikation oftast är sekundärt i dagens kapitalistiska samhälle, men HTML-koden hade ni gärna fått städa upp lite. Det är ju inte så att HTML är något kodspråk som enbart raketforskare och fysikprofessorer förstår sig på

Visserligen gillar jag den övergripande grafiska profilen, men kan inte hjälpa att tycka att sidhuvudet ser lite otympligt ut. Den grungiga "stämpeln" med Tourservice passar inte riktigt in med resterande känns mer som ett futuristiskt än grungigt gränssnitt.