Visa ett inlägg
Oläst 2006-08-03, 11:35 #5
Gustavs avatar
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Jul 2005
Gustav Gustav är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen
Gustavs avatar

Reg.datum: Jul 2005
Självklart kommer det att finnas en länk där man kan avregistrera sig. Men använder ni den typen av länkar? Jag gör det inte, eftersom det för det mesta bara bekräftar för en spammare att din e-postadress är aktiv. Vill jag inte fortsätta ta emot ett brev så spärrar jag det. Enkelt och riskfritt för mig. Jag insåg först igår vilken skada det kan göra för företaget som skickar mailet. Nu vet inte jag vad som krävs för att få sin server ip helt svartlistad i t ex hotmail. Eftersom jag inte kommer att skicka så många brev och de som får dem faktiskt aktivt har efterfrågat dem så kommer det nog inte bli så många som spärrar brevet. Men risken finns alltid. Det kommer trots allt att vara nyheter med reklam jag skickar ut. Faktum är att jag även ger mina medlemmar som vill ta emot nyhetsbrev en liten rabatt i shoppen. Så det är mycket möjligt att de inte alls är intresserade av något nyhetsbrev, utan bara den lilla rabatten.

Jag får leta och se vad jag hittar för mail-tjänster på nätet. Tänkte att någon här kanske kunde namnge någon som är prisvärd även vid mindre kvantiteter? Att som Jocke skriver skicka det hemifrån skulle annars kunna vara ett alternativ...
Gustav är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat