Visa ett inlägg
Oläst 2003-05-24, 19:05 #8
Pekay
Guest

Pekay
Guest

Citat:
Originally posted by peter3@May 24 2003, 05:00 PM
Till Pekay: jag har viss förståelse för din inställning till att posta många inlägg kontra direkt kontakt via ICQ men samtidigt är det ju så att anledningen till att man har den här typen av forum är att andra också ska ha någon glädje av det som skrivs och slippa ställa samma fråga på nytt längre fram.

Till Thomas: tack för tipsen! Jag hade ändå tänkt att vänta ut det här men det är skönt att veta att man (troligen) har tänkt rätt. Mitt syfte är inte att försöka få pengar från SR utan att faktiskt få behålla domänen.

Det jag mest undrar är egentligen om man kan "påverka" ATF på något sätt? Begär de in synpunkter från registranten och som den som överklagar eller tar de ett beslut baserat på egna undersökningar eller hur går det till egentligen?
Jag kan lova dig med 95% säkerhet att du kommer förlora domänen.
Varför? För om jag går på stan och säger "P3" till 10 personer kommer 9 utav dessa 10 anknyta P3 till radiostationen.
Nu är det till och med så att ATF infördes för just denna typ av registrering.

Jag ska kolla upp detta ikväll åt dig, för det finns en punkt som du möjligtvis skulle kunna
klara dig igenom.

Problematiken är 1. du är inte berättigat namnet, 2. tvistlösaren kommer tolka detta som ond tro registrering
  Svara med citatSvara med citat