Citat:
Originally posted by hnn@Jul 26 2006, 09:52
Det du söker, finns säkert på följande sidor...
www . Blocket . se
www . tradera . se
www . ebay . com
|
Vad kul
hnn, det var meningen att det skulle se ut som en artikel. Ville verkligen detta skulle synas då detta är min besatthet just nu. Fast inte trodde jag den skulle skrämma någon. Om jag ville skrämma Dig - då skulle Du få se på grejor. B) (Asså.... Har Du ändrat den roliga öppningen i Ditt svar medans jag svarade. Synd det var skoj. :huh: )
Tack för tipsen, har kollat runt men inte funnit något. Får kolla igen. Tradera handlar jag inte med, de har en integritetspolicy som är väldigt mot mitt OKayande...
ztream, skönt att Du förstärker mitt förtroende till Samsung. Har Din några döda pixlar? Och i så fall hur upplever Du det? Någon andra som har erfarit problem med döda pixlar? Någon som sluppit? Jag vet inte hur ofta förekommande det är.
USCH....Jag skulle vilja syna varan först, men det verkar få butiker vilja ställa upp på, att bryta kartongen och installera och krångla... Det skulle kännas för d-t att betala så pass mycket och inte få en 100% vara.
Jag hörde för övrigt av en idag att jag INTE kommer att bli nöjd med en TFT-skärm för fotoarbete. De gamla stora traditionella är bättre, såtillvida att man inte betalar upp till 20'000-40.000.
Stämmer det? Jag kollar sajter, tester, prisjämförelser via Kelko och Pricerunner bl.a och omdömmen hela tiden. Att fråga en säljare är ju ingen idé då de kan tala i egen sak.
Snälla hjälp mig så jag inte gör något dumt.
MER Råd och Tips (framåtkombatibla-prekognitiva sådana) är välkomna.
Jag vill ju egentligen ha en bättre skärm än SAMSUNG SYNKMASTER 215tw. som har 8MS. Lönar det sig om jag håller på mig??? Väntar på napp eller på bättre prestanda till bättre/billigare pris. Dollarn sjunker kanske? Tror det är läge nu. Eller??? Eller ska jag köpa en ny? Känner mig som en oskuld som håller på att implodera om jag inte får börja snart...
Konstigt, detta ställe - ett Webmasterforum - borde krylla av IT-folk som testar av grejerna ett par månader och sedan byter och köper nytt???
Lämnar Ni in grejorna till affären i inbyte?
Var hamnar grejerna?
Finns det något bra forum med bara begagnade IT-grejor, någon site, någon butik? Jag tror det är många som skulle vilja vara andra kunden…Fast helst skulle jag personligen vilja köpa av någon härifrån, det skulle kännas lite tryggare...

SNÄLLA HJÄLP MIG. Har väntat sedan 1999 på att kunna köpa en bra platt skärm.