Citat:
Ursprungligen postat av jonny
Citat:
Ursprungligen postat av klein
Sedan kan man fråga sej, ger det resulta i pengar? Visst man öka försäljningen på en del prylar. Men har jag 50.000 och slänga ut på reklam, så skulle jag använda dem för tidningannonser först främst.
|
Om du inte ska annonsera i mormors egenhändigt skapata knyppeltidning får du inte mycket annonser för 50 000 kr. I det fallet tjänar du förmodligen mer på att lägga dem på SEO eller adwords.
|
Vet inte om jag vill hålla med om det. En sak skall man lära sej att köpa tidningsannonser är rabatter och rabatter. Vi köper inga stora mängder annonser, utan kanske köper för ca 130.000 om året.
Men ok! Håller med om att Adwords ger resultat, men jag kan inte fortfarande inte inse fördelarna att anlita
en SEO konsult, när jag kan göra samma resultat själv, jag förfogar både över pr6 och pr5 sajter, så det är knappast inga problem att få pr4 åtminstonde på den sajt jag vill sökordsoptimera. Problemet är att jag vill att alla produkter skall ha minst pr3, det är tydligen lite svårare. Eftersom google tar väl bara 100 länkar per sida?