Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-25, 21:24 #19
PgDs avatar
PgD PgD är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Dec 2005
PgD PgD är inte uppkopplad
Medlem
PgDs avatar

Reg.datum: Dec 2005
En av mina kompisars kompisars kompis (jo, det var inte jag, jag lovar) drabbades av plötslig magsjuka vilket föranledde en snabb förflyttning till toaletten. I samband med snabbavdrag av brallor råkade telefonen som han hade i bakfickan plumsa i utan att han märkte det. Han upptäckte det i allafall innan han spolade, och försökte på alla sätt att rengöra luren, men hur han än gjorde luktade den avlopp. Slutligen provade han att rengöra den med bensin, men glömde att fimpa så det bar sig inte bättre än att han fick tredje gradens brännskador på händerna och i ansiktet.

Det slutade med att han förlorade det mesta av synen på ett öga, men det var i allafall snudd på lindrigt jämfört med de skelett- och huvudskador ha ådrog sig när han med telefonen i ett fast grepp i den bättre handen hoppade från balkongen.

När han kommit på benen igen efter några månader, och efter att hans sambo för sin egen säkerhets skull lämnat honom, skickade han in de förkolnade resterna av telefonen på service tillsammans med en redogörelse för hur den hade kunnat bli som den blev, och begärde att få en ny av humanitära skäl.

Han fick ingen.
PgD är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat