Citat:
Originally posted by Dennis@Jul 23 2006, 19:59
Adresserna i listorna fick då ett mail med information om Smssidan från vår server. Max ett mail per adress har skickats ut, och då med tipsarens namn i.
Vi har absolut inte skickat reklam till dessa adresser. De som däremot har blivit medlemmar på Smssidan godkänner i avtalet att vi skickar ut reklam till deras adress. Detta är något som man kan avsäga sig genom en enkel ändring i sina inställningar på Smssidan.
|
Du Dennis, inser du inte att dessa två stycken motsäger varandra? I första stycket talar du om att ni har skickat mail med "information" till adresserna. Denna information är reklam för smssidan. Sen påstår du att ni inte har skickat reklam och att man som medlem på smssidan godkänner att få reklam tillsänt men man kan ändra denna inställning.
Hur ska du ha det? Jag har absolut inte godkänt att ni får skicka reklam till mig då jag inte är medlem på någon av era sidor men lik förbannat fick jag också en släng av sleven, tre stycken för att vara exakt.
Antingen inser du inte att det är två helt olika saker eller så har du uttryckt dig helt uppåt väggarna (det är den snälla versionen).
EDIT: Förtydligande: Då två olikheterna är, 1. att man som medlem får mail med reklam om man inte ändrar den inställningen. 2. att de mail som det gäller inte är skickade till medlemmar utan till alla i deras adressbok/kontaktlista. Inte att förväxla med reklam/informationsmotsägelsen.