Privat mess till mig...
Citat:
Hej!
Jag tar gärna en öppen diskussion med dig om huruvida du eller dina sajter fått skit p.ga mig, men väljer att skicka ett PM. Om du anser att jag/vi, smssidan, gratissidan på något sätt förknippat oss med dig via sajt eller mail så vill jag att du konfronterar och säger detta till mig.
Jag ber ödmjukt och stort i ursäkt om så är fallet men vill gärna att du förklarar för mig vad exakt det är du menar..
Hör av dig!
/Joel
|
Eftersom du vill ta det öppet tar vi det här.
Så här är det, man kan begå misstag en gång, man kan eventuellt begå misstag en gång till, ibland kanske man inte begår ett misstag men omgivningen uppfattar det som ett misstag, en sak är säker, du har skitit i det blå skåpet!
Har kollat lite i gamla trådar... Joel, SPAM, Anders, SPAM, Silverplanet, SPAM, Mobajl, SPAM, SMSsidan, SPAM, vinn-mobil-tävling, SPAM, MSN, SPAM. samma saker hela tiden. Hälften av inläggen som du skrivit på WN försvarar du dig och har dåliga förklaring för ditt "f.d." SPAMande. Sedan ber du alltid om ursäkt och fortsätter SPAMa som om ingenting har hänt. Du skyller alltid på att du slutat men likförbannat är ditt namn uppe på tapeten 1 mån senare.
En normal människa skulle ha slutat för länge sedan, du kommer bara på mer och mer sjuka idéer att sprida ditt f*rb*nnade SPAM. Mitt tips är att du lägger ner att som har med mail och epost att göra så slipper du begå fler misstag.
Imorn ringer jag Microsoft, DI, FI, Konsumentverket och alla andra inblandade och ger dom all hjälp som är möjlig så du en gång för alltid åker dit.
Trevlig fortsättning på SPAM kvällen.