Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-17, 12:44 #74
Curik Curik är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2006
Curik Curik är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jul 2006
Citat:
Originally posted by Jonny+--></span><table border='0' align='center' width='95%' cellpadding='3' cellspacing='1'><tr><td>QUOTE (Jonny)
Givetvis vill Crystone ha fungerande ström. Däremot är den företagsekonomisk avvägning om det är lönt med riktig reservkraft eller om man ska ta risken. Den här typen av strömavbrott är normalt mycket sällsynta och risken att det alls ska inträffa liten. Jag är övertygad om att många kunder inte ens märkt av störningen.
[/b]

Många kunder hos Crystone har heller inget behov av att tjänsten ska vara tillgänglig 24/7. Vissa av oss är beroende av att deras tjänst ska vara tillgänglig för att vår verksamhet ska kunna rulla. 381 minuters nedtid är inte lite och sen ifall Joe 14 inte märkte av det är ganska irrelevant.

Citat:
Originally posted by Jonny@

Nja. Strömavbrott 07.39. UPS bör hålla åtminstone 5-10 minuter.
Crystone dök innan 2 minuter sträcket.

<!--QuoteBegin--Jonny

Jag tror det beror på storleken framförallt. Telia har mycket varierande kundtjänst. Det finns de som haft..............
[/quote]

Du har givetvis rätt att storleken på företaget spelar in. Hade det handlat om tekniska frågor hade jag varit förstående, dock handlar det om något helt annat som jag skrev tidigare.

Nu är iallafall sidan uppe igen, och några fler avbrott hoppas jag vi slipper.
Curik är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat