Ämne: ACME
Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-17, 01:46 #4
Starwebs avatar
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jan 2004
Starweb Starweb är inte uppkopplad
Flitig postare
Starwebs avatar

Reg.datum: Jan 2004
Starweb gick med direkt i starten av ACME Paycontrol, men efter att ha hjälpt dom mycket med både manual och deras system så tröttnade vi på deras okunskap och brister i systemet. Kreditor körde igång ett tag därefter och då hade Paycontrol ännu inte fått igång de funktioner som vi efterfrågade. Därav valde vi att gå över till Kreditor vilka fungerat felfritt sedan dag 1.

Idag har vi levererat många kunder till Kreditor och jag anser att samarbetet varit ett av de bästa vi haft med någon parter, och bidragit till att både vi och Kreditor fått ett bättre system och fler kunder då vi hjälpt varandra med åsikter och feedback.

Jag har träffat Sebastian för "möte" i en liten pizzeria här i lilla Lund och kan bara lyfta på hatten för den gångna tiden och är inte minsta orolig för att vårt samarbete ska försämras framöver, utan snarare fortsätta i samma goda anda. Precis som Mats kan jag bara varmt rekommendera Kreditor, men skulle gärna sett att ACME eller annan leverantör på marknaden fått fram ett likvärdigt system då det idag knappast kan räknas som konkurrans med de andra aktörerna och då inte heller bidrar till lägre priser för e-handelsbutikerna vilket är våra kunder.

Gällande ACME's vanliga fakturaköp/kredittjänst har jag dock inga alls klagomål. Den biten tycker jag att de skött fint, och vi skickar idag alla obetalda fakturor till dom till en låg årskostnad. Hoppas att de fortsätter i samma stil på den biten.

/ Johan
Starweb är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat