Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-12, 14:08 #6
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
MrHandley MrHandley är inte uppkopplad
Mycket flitig postare

Reg.datum: Feb 2004
Många funktioner, men inget innehåll? Hur har du tänkt få innehåll på siten. En community har ju bara sina medlemmar som värde, och utan medlemmar inget innehåll. Inget innehåll = inga nya medlemmar.

Det skulle jag fundera mycket på innan jag började bygga ut med nya funktioner.

Sedan blir jag nästan lite irriterad. Är du orolig att användarna inte skall komma ihåg adressen eller? Anybody står 7 ggr på förstasidan, utan att jag räknat med loggan och sidfoten. Dessutom bryter flertalet av med fetstil mot resten av texten.

Sedan finns det en obegriplig "Användarna tycker" under rubrikerna "Välkommen till Anybody" och "Tjänster på Anybody.se". Jag fattar inte vad det skall visa?

På sidan om Anybody.se finns en röstningsknapp, är det den som kommer värdera vad folk tycker om siten och det visas på första sidan? Jag ogillar dessutom att röstningen är förvald, och att den står på 5 av 5.

Navigationen längst upp på sidan har jag lite svårt för, varför ligger Artiklar längst till höger och Kontakt/Om oss kommer före?

Hur ser du din site, som ett komplement eller konkurrent till Piggelin/Träningsguiden/Funbeat/Puls etc?

Sedan är forumet lite skrämmande. 15 kategorier... Du tror inte att du skall dra ner på kategirierna lite tills dess att du har tillräcklig trafik i forumet?
Om jag vill gå ner i vikt genom att cykla, vart postar jag då? Om jag vill gå upp i vikt genom att styrketräna, var postar jag då? Lite tillspetsat, jag vet, men det är risken med många kategorier.

/Mattias
MrHandley är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat