Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-08, 14:49 #7
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Helix Helix är inte uppkopplad
Klarade millennium-buggen

Reg.datum: Dec 2003
Citat:
Originally posted by palmik@Jul 8 2006, 14:36
För de som nu trodde att en site med en alexaranking högre än aftonbladets och som är fullproppad med reklam bara drog in tillräckligt för att täcka serverkostnaderna måste det vara en verklig chock ... <_<
Tack för ditt inlägg, men jag bryr mig inte. Surfar inte på deras sida, drar inte ner WAREZ, betalar för andras arbete, så som jag hoppas andra vill betala för mitt, har inte sett reklamen, det är inte en chock heller.....

....men det som intresserar mig är dubbelmoral från killarna som skall enligt mig driva en sida "för att göra det tillgängligt till folket", men samtidigt vill tjäna pengar på det, och massor. Det finns ju en anledning till varför de sätter annonspriserna så högt. Det är som "Robin Hood" som skulle ha MYCKET betalt för att ge pengar och bröd till de fattiga... kanske inte den bästa jämförelsen men ändå....

Saken är den att just nu ser man andra motiv. Just nu så ser man att sidan drivs i vinssyfte och inte med ett syfte för folket som man mer eller mindre har velat få det att framstå.
Helix är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat