Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-07, 08:06 #23
radioaktivitet radioaktivitet är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2006
radioaktivitet radioaktivitet är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Med den rubriken så baktalar du ett företag. När det i själva verket är Du som inte satt dig in/hållt dig uppdaterad vad som gäller tillräckligt bra i deras villkor mm.
clonix: du vill bara inte fatta? Ser du inte att hela TradeDoublers och AdLibris upplägg är gjort för att man skall missa informationen? Du är jätteduktigt som alltid tittar överallt och läser och förstår alla texter. Men du måste inse att de flesta inte gör som du. Och att de som läser texten inte riktigt förstår vad som menas (som Blackex säger). Men du kanske kan förklara för oss andra?

OBS! Bluffen består i att man får intrycket av att man kan tjäna pengar med AdLibris. Men i verkligheten går inte det för de har redan alla kunder.

Citat:
Adlibris är nästan alltid snäppet billigare än Bokus, att de ger mindre provision är antagligen en av orsakerna.
jomper: AdLibris har dagligen annonser i DN och i SvD. Tror du verkligen att de inte har råd att betala ut skälig ersättning? Du lever i en drömvärld. Din ersättning är låg för att ägarna skall kunna ta ut miljonlöner.

Citat:
Det är därför bra om ni mailar in sådan information till oss.
tradedoubler: Jag skriver på ett diskussionsforum, för jag vill ventilera mina åsikter. Om ni vill veta vad jag och andra tycker vore det därför bra om ni tittar i forumet då och då. Men jag förstår samtidigt att ni helst vill att åsikter om och kring TradeDoubler mailas direkt till er och inte sprids till andra webmasters.

TradeDoubler: Var ärliga mot era affiliates och mot er själva. Skriv nu tydligt ut vilka villkor som gäller för AdLibris program.
radioaktivitet är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat