Ämne: Min hemsida
Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-06, 02:24 #64
PeterBKK PeterBKK är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
PeterBKK PeterBKK är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Varför är detta självklart? Vet folk i denna bransch som gladeligen skulle fakturera 5000:- i timmen om kunden inte var vaken. Samma men jeansen, det gäller bara att få kunden att inse att deras vara är bättre, vilket den troligtvis inte är, och därmed måste den så klart vara dyrare… Det vet ju alla: Man får vad man betar för…. :-S Det hela går ut på att manipulera kunder så pass att denne öppnar plånboken på vid gavel.. Jag har inget emot detta då detta är en del av kapitalistsamhället som vi lever i och som jag inte vill vara utan. Men jag blir irriterad på dem hänsynslösa som ljuger, felinformerar och beter sig vårdslöst mot sina offer. Häng ut dom och låt dom får försvara sig som här… Fast ingen vågar väl skriva att de faktiskt är Digifactory.

Nä det finns ett gäng oduglingar inom alla branscher som sig med fina titlar och sedan har dom inte den blekaste kunskap inom ”sitt” område… ”Jag är systemerare då kan jag fakturera 1000:- i timmen” trots att han tar 10ggr så lång tid som sin duktigare ”kollega” att lösa ett problem om än alls som i fallet med trådstartaren.

Visst är jag förbannad, men inte av det skälet du nämner, utan av allas självtitulerade oduglingar, och dessa finns det gått om den i denna bransch, som borde gör något annat och låta proffsen sköta jobbat..
PeterBKK är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat