Visa ett inlägg
Oläst 2006-07-04, 19:01 #28
GalaxyPAA GalaxyPAA är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2006
GalaxyPAA GalaxyPAA är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Mar 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Anders Larsson
Citat:
Originally posted by -GalaxyPAA@Apr 29 2006, 23:04
Citat:
Ursprungligen postat av tartareandesire
Kommer att ha något av intresse för dig så småningom men måste bygga om en del först. Kör på metalheart.se och helgon.net ifall du vill ha svenskt.
Dom på Helgon svarar aldrig.. ingen ide.

Så länge man kontaktar rätt personer som står på hemsidan har jag fått snabba och raka svar från dem. Var iofs ett tag sedad nu, så visst, det kan ha ändrats.
Ja du... jag har inte vart inne här på ett tag och nu läser jag det här. Jag kan härmed "UPPLYSA" eder om att den eminente Stefan nånting som har/äger Helgon.net är bror med inte mindre än Mr.Silverbullet.se

Detta förklarar tycker jag att han inte svarade på mejl från mig, inte svarade när jag spammade ner honom i hans gästbok och skrek ut att jag ville annonsera, ha svar på om jag fick annonsera osv. Jag till och med erbjöd mig att klä mig i korsett och måla ögonen svart (kanske jag skulle ha lagt till att jag kunde ha skurit mig i armarna också med rakblad?) hur som helst.. det var dödstyst.

Klart som fan det när brossan är i samma branch som vi. Jag skulle antaligen nekat annonsering jag med, men jag hade iaf haft så mycket hyfs att jag sagt det, alternativt kulor nog att göra det. Nej ni får inte annonsera för ni är konkurrenter till brossan hade jag sagt.

Jag hade också innan kontaktat först den annonsansvarige och sedan även alla andra i "Crew".

MVH

Mats

www.galaxypiercing.se
GalaxyPAA är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat