Har WN som tidsfördriv
|
|
Reg.datum: Jul 2005
|
|
Har WN som tidsfördriv
Reg.datum: Jul 2005
|
Gick tydligen inte att redigera det tidigare inlägget så tar det här för att förtydliga...
Det är sidorna som har dålig e-postmoral med "ladda in din MSN-lista", "skicka färdiga e-post", ”tipsa dina vänner” och regelrätt spam som jag hade kritik emot. Inte personerna som står som ägare OM de inte har haft något med själva utskicken att göra.
Det finns mycket folk där ute som med glädje terroriserar alla möjliga med e-post med hjälp av tipsa-funktioner på sidorna för att de inte förstår bättre. Tipsa-funktioner missbrukas och bör övervägas mycket noggrant innan det läggs in i samband med en yngre målgrupp och "reward-siter". Driver själv ”reward-siter” och vet hur användare inte förstår alvaret i att sprida reklam där det inte är välkommet. Detta är trotts tydliga regler och att det aldrig funnits en möjlighet att skicka e-post från sidan.
Personers namn skrevs endast (om dock censurerade) för att påvissa sambanden i vem som driver sidorna. Fel av mig att publicera dem där det endast handlar om en sida och inte om flera.
Smssidan är ett av fallen där en tipsa-funktion har missbrukats av användare som visar hur farliga dessa är i handen på fel användare. Den funktionen är helt borttagen från sidan och problemet är därmed löst varav jag inte borde ha tagit upp det.
|