Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-30, 22:03 #12
kulmungis avatar
kulmungi kulmungi är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Oct 2004
kulmungi kulmungi är inte uppkopplad
Medlem
kulmungis avatar

Reg.datum: Oct 2004
Var ligger bluffen i det hela. Det framgår ju klart och tydligt i deras text vad som gäller och inte gäller. Allt finns på papper och sedan om man inte läser allt får man ju skylla sig själv.

Sedan är ju frågan, har man länkar till massa sidor för att bara tjäna pengar. Det är ju lite som "palmik" skriver, att man gör det för att man tycker de har något som fler bör få upplysning om. att man sedan kanske tjänar några kronor på det i slutändan är ju bara possitivt.

För även om det är över en halv miljon svenskar som har konto hos dem, så är det ju helt klart inte alla. För under den tiden jag själv haft länkar till dem, är det ändå ganska stor del av klick som leder till pengar för min del. Men det är ju helt klart vad man har för besökare, själv har jag ju en stor del i den kategorin vilket kanske inte köpt massa böcker tidigare och det blir första gången nu.

Nä, sluta gnäll och läs alla text nästa gång.
Även som någon var inne på, marginalerna för internetbokhandlare är inte stora så att kräva mer än 5 % kan vara svårt. Men helt klart kanske det skulle vara på alla köp för att det skulle ge något. Alltså alla köp någon gör och då har kvar cookiefilen.
kulmungi är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat