Ämne: ACME
Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-29, 17:04 #3
Sebastian.Siemiatkowski Sebastian.Siemiatkowski är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Sebastian.Siemiatkowski Sebastian.Siemiatkowski är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Apr 2005
Hejsan
Ska försöka svara på detta utan att bli långrandig. Först vill jag tacka Mats för de värmande orden, vi som har grundat Kreditor, jag Niklas och Victor, samt resten av oss som jobbar här, idag 17 st, arbetar stenhårt för att alla kunder ska vara nöjda och glada, precis som de flesta här på forumet gör med sina kunder. Därför är det alltid väldigt roligt med cred. Konkurrensen med Acme har varit lite underlig, att möta ett bolag som jämför sin lösning med vår trots att vi tycker den är ljusår ifrån våran och erbjuder den till omöjliga priser blir lätt underligt. Dessutom som Jonny är inne på vi lägger mycket tid på att vår lösning ska vara just professionell.

Det jag kan säga iallafall, är att jag tror att det finns två typer av entreprenörer, de som vill göra allt själva och de som tror på att koncentrera sig. Ju mindre startkapital man har desto mer får man givetvis göra själv, men jag tror också att när man växer så kan det vara bra att fundera på vad man faktiskt är bra på och kanske framförallt vad man egentligen tycker är roligt att göra. En klyscha, jag vet, men finns det inte lite sanning i det? Därför är jag övertygad att, om man hittar en bra partner med bra referenser, så kan det vara vettigt att lägga ut till exempel fakturering på en extern partner. Om det sedan råkar bli oss, så blir vi väldigt glada, men det finns givetvis andra bolag där ute som också är duktiga på detta. Lite tråkigt att ett bolag som Acme ska få entreprenörer att undvika ngt som faktiskt kan spara en massa tid och tråkigt arbete.

Alltså tack till alla kunder, i höst ser vi fram emot Norge!

Önskar alla en trevlig sommar med hela Kreditor!
Sebastian.Siemiatkowski är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat