Visa ett inlägg
Oläst 2004-02-22, 21:33 #8
Marcuss avatar
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Nov 2003
Marcus Marcus är inte uppkopplad
Supermoderator
Marcuss avatar

Reg.datum: Nov 2003
Citat:
Originally posted by MissDomain@Feb 22 2004, 19:17
Jag ser att du fortfarande har kvar namnet. Blev det ingen affär?
Nej, efter en del utväxlande såg vi att vi hade olika syn på hur en önskvärd affär skulle se ut.

En av orsakerna som låg till grund för mitt delvis måttliga intresse är att projektet som körs där för tillfället slagit relativt väl ut ända sedan början. Även att jag har ytterligare projekt som ligger i utvecklingsfasen som kommer att göra sig bra som en grund för fler tjänster bidrog.

Eftersom både den branschen, man kan associera namnet till, och möjligheterna ständigt ökar på Internet idag så är det relativt svårt att bilda sig en bra uppfattning för hur mycket egentligen värdet är. Också efter att ha gjort noggranna övervägningar på olika aspekter genom att höra mig för åt diverse håll i kombination med olika jämförelser så kändes mer och mer potentialet i namnet av.

Var ju som sagt inte jag som tog initiativet ifrån början vilket gör att det inte var så stor chans att den skulle säljas såvida det inte kommit ett överväldigande bud.