|
Medlem
|
|
Reg.datum: Aug 2004
|
|
Medlem
Reg.datum: Aug 2004
|
Det mest störande jag varit med om i telefonterrorväg är av ett företag som Tele2 anlitat.
Transcom Aktiebolag heter företaget och de ringer från nummer 0586795800.
Det som är så störande är att de kan ringa när som helst på dagen/kvällen, och några gånger i veckan. Det är inte nog dock. Vad som utmärker dem är att de ringer och lägger på direkt. Man hör ingenting annat än *klick* när man svarar. Till slut blir man så jävla förbannad att man ringer upp nummret (0586795800) och då får man höra en kvinnoröst förklara "Nu undrar du kanske varför vi har ringt upp dig..." osv, och sen pladdrar hon på om en hel hög skit.
Nåja, efter att ha ringt upp en gång och inte nappat på något tänker jag väl att de ska sluta ringa. Men inte då... de fortsätter och idag fick jag spel och ringde upp Tele2 för att be dem lägga ned.
Kundtjänsten meddelar mig att de inte kan göra något, utan jag får fixa det där själv. Efter att jag blir ännu mer sur är de så vänliga och gräver fram nummret till NIX åt mig, så nu är man anmäld där också.
Slutar det inte nu får jag totalspel, jag överdriver inte. Det här j-a nummret ringer mig några gånger i veckan som sagt, och alla möjliga tider från morgon till sen kväll.
För övrigt ringer det någon form av försäljare/insamlare till mig i princip varje dag.
Hoppas att NIX funkar även för företag (nummret är skrivet på privatperson, men de flesta som ringer mig ringer med anknytning till företaget).
Mvh C.
|