Jojamen visst har jag testat det med företagstelefonen, men som sagt det gick inte att spärra, men eftersom du tydligen vet att det går att göra så NU så provar jag väl igen det var ju något år sedan jag testade senast.
Citat:
Men om du är så jävla duktig borde du kunna sätta dig själv där och sköta försäljningen?
Tänk om mäniskan är ny? Kunde du ditt jobb första dagen du satt dig där?
|
Inga problem har arbetet som telefonsäljare under några perioder av mitt liv, första gången på sent 70-tal när jag krängde försäkringar på telefon.
Och kan inte en nykomling ta några otrevliga kunder är han/hon inte i rätt yrke. Jag har anställt, utbildat och tränat säljare tidigare, men med attityden "plocka in första bästa från gatan in till arbetet" är uppemot 90% borta efter 6 månader.
Helt naturligt för de flesta har inte i yrket att göra.
Så de som ringer till mig och min fru får även i fortsättningen ett 5 sekunders samtal.