Äfan nu ljuger du. Nix kan du ju regga vilket nummer du vill. Bara ringa in och registera, vänta i två dagar och ringa och bekräfta. Tänk dock på att det tar TRE(3) månader före ni finns med i alla register.
Jag kan bara svara för hur jag ser det, då jag sitter och säljer på dagarna.
Ser det så att är man inte intresserad så kan man säga det på ett snällt och hygligt sätt, och inte vräka ut att den som ringer är dum i huve och allt som man får höra på en dag.
Fast jag säljer på dagarna så får jag samtall på kvällarna, och inte är man otrevlig för det.
Alla måste försörja sig på nått sätt, och vissa gör det via att gå på gatan och vissa har en VD post, sedan finns det oss där imellan som kanse måste ta nått (tex telesälj) för att få pengar till vårat dagliga bröd.
Men det Jonas sa att dom ringer klockan 8 på morgonen är inte så jävla trevligt, jag skulle själv bli ganska sur då.
Och tipset från mig som säljer till er som inte har jobbat med det, är att man tar ca 3-5 nej före man ger upp.
Så gör det på ett trevligt sätt så får ni trevligt bemötande tilbaka (allefall fall ni får samtall ifrån mig)