Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-18, 22:16 #9
Ben Ben är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Ben Ben är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jul 2004
Ccbill och liknade kan man kanske köra, hade inte en tanke åt det hållet, det underlättar ju.

Att bedriva ett företag tar nog så mycket tid och att då lägga till mer tid till detta nätverk av affiliates kan förorsaka en skilsmässa med hjärtsvikt på köpet ;-) Men det är ju klart, har man bara en webbsida som säljer kondomer kanske det fins tid.

De flesta som kör ett eget affiliate nätverk når långt ifrån det förtroende som sida ska inge, kollar man sedan vidare på de mer personliga uppgifter så som f-skatt och alla de möjligheter som skatteverkat har att ge, så är det inte många webbsidor som går vidare med bibehållet förtroende. Skippar man alla dess kontroll punkter så blir man bränd många gånger om.
För utländska sidor gäller det av naturliga själ en mjukare linje, men en större risk.

Bara för att jag är pessimistisk så vill jag naturligtvis inte att alla ska ansluta sig till ett utomstående nätverk. Jag hoppas bara att de som gör så ska inse att den tilltänkta trafikstyraren har en mer kritisk inställning.
Ben är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat