Citat:
Originally posted by Jon A@Jun 16 2006, 17:07
Ja, det är alltid lika kul när vissa personer ska dra upp riktlinjer för andra, när de själva spammar både Google och NIC så det står härligt till.
|
Tänkte för ett ögonblick att jag skulle ifrågasätta värdet av vissa av zpD's (info)sidor. Men sedan tänkte jag att jag inte skulle vara den som ifrågasatte bloggspot siterna, det slumpade länkarna, den stulna grafiken osv ...
Citat:
spammar både Google och NIC så det står härligt till.
|
Om nu spam är ordet man valt så ok. Det har varit lite väl många personliga påhopp, men jag väljer ändå att inte posta min analys av zpD's eget (spam?)nätverk. Nedan följer en fråga ang toppen på ett isberg.
Om man snackar värde så kan man undra om följande är gjort för besökaren eller intäkterna.
mobil-tillbehor.blog spot.com
Fin keyword samling:
Mobil tillbehör för datalagring
Väskor till mobilen
Tillbehör för utskrift
Mobiltillbehör för att göra mobilen snyggare
Mobilladdare
Mobilhögtalare
Stort värde för besökaren!!
Om dom slumpade länkarna till bloggen (se bild) med 1st artikel (skriven av Anna!? i APRIL) som utnyttjade blogspot.com buggen google har/hade.
Du låter förjävla redig rent ut sagt, men kanske skall du rannsaka dig själv innan du kallar andra spammare och sedan spyr din galla över mej som bara ger min syn på det hela!
Klar som f*n vi på WN skall anmäla Mattias
www.tillbehor.se/mobiltillbehor.htm för att den gått om din mobiltillbehor.blogspot.com.
Och varför har du 2 st bloggar om mobiltillbehör? Vardera med 1 st artikel? mobiltillbehor.blogspot.com & mobil-tillbehor.blogspot.com? Är det för etiken, moralen eller besökarna eller kan det vara rent av pengarna?