Citat:
Originally posted by alltinggratis@Jun 15 2006, 19:46
Sen har jag också tänkt mig att börja övningsköra och ta körkort så småningom (blev så sugen på era coola bilar här på WN, nej jag skämtar bara)
Vad bör jag tänka på?
|
Glöm inte ansöka om lämpet, så du kan övningsköra *ler* Jag tror att dem man övningskör med nu förtiden ska ha någon form av utbildning via någon körskola?? eller är det bara för den som är handläggare att söka pappret?
/ Lycka till med både resan, Ditt betalkort, företag och körkort.... Det är mycket man kan göra den dagen man fyller 18 :-)
PS akta dig för alla som vill åt dina pengar bara, typ försäljare, när du skaffar företag så kommer alla säljföretag att jaga dig och försöka sälja på dig sin skit, håll ögonen öppna kompis
En sak till, skaffar du företag, se då till att få en bra revisor, för den dagen du fått F-skatt sedeln, behandlar skattemyndigheten som kriminell... så håll i ordning på dina papper och flacha inte med ny bil det första du gör, det tar tid att bygga upp ett företag, gubbarna som har coola bilar här på WN har jobbat hårt för att kunna köpa sina bilar, det är därför jag åker om kring i en volvo 745 -88, det är för att jag inte jobbat lika hårt som alla andra här *ler*