Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-15, 17:13 #20
zpD zpD är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2005
zpD zpD är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2005
Citat:
Tror du missförstått meningen med scraper-site.
Det tror jag inte. Även om du tidigare sagt att du hade "bekanta?" som tjänade stora pengar på detta.

Citat:
Sedan tror jag 2000 förfrågningar är max per dygn.
Det var åtminstonde 1000 senast jag utvecklade något med APIn.

Thomas, jag vill inte trampa dig på tårna, därför säger jag inte heller vad jag tycker om dina värdelösa inlägg.
Jag var intresserad av kommentarer från personer som kikat närmare på den här frågan - jag var inte ute efter någons åsikt om hur man med h1 taggar kan ta sig till toppen, eller att siten inte var snygg och det därför är lagligt?
Inte heller var det intressant med något i stil med att alla ryms på WN.se, "vi har inga moraliska problem med något, så länge polisen inte kommer så är det tummen upp!".

Skillnad mellan Google och 2v.se.

*G: länkar till innehållet, huvudverksamhet är att agera nod för siterna.
2v: länkar INTE innehållet, som även (innan Mattias såg den här tråden) måste scrollas fram för att ses under annonserna som uppenbarligen är den enda anledningen till att siten finns.

*G: respekterar min önskan om att inte bli indexerad för alla eller enskilda områden
2v: not so much...

*G: hänvisar till dokument angående boten och hur man kan hantera den för att acceptera/neka
2v: not so much....

*G: google är en stor källa till trafik
2v: vill ta andras google trafik genom stjäla deras text och publisera under sina annonser.

Säg till om det var något som var oklart Thomas så skall jag försöka igen.
zpD är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat