Flitig postare
|
|
Reg.datum: Apr 2005
|
|
Flitig postare
Reg.datum: Apr 2005
|
Thomas, jag tror man/du måste skilja på om det är ett företag som skriver artiklar om sin verksamhet (vilket kan leda till viss egenreklam) eller om de skriver om branschen i stort o delger lite tips, ideer samt svar på frågor.. Det här ställer givetvis lite krav på alla inblandade..
Varför kan inte ni som står bakom WN eller de som ni har nära relation med och som sitter inne med kunskap och erfarenhet inom olika områden skriva lite artiklar inom era branscher i forumet eller som svar på olika frågor?
Vill bara klargöra att jag inte är ute efter företagsannonser... Jag kan med egen erfarenhet säga att precis som Jim ovan säger så uppskattar ofta members tips, ideer o lite längre framställan på frågor i forumet och det behöver inte vara direkt i forumet utan genom tex ett nyhetsbrev med artiklar o tips på vad som är på G inom branschen. Sen kan man ta diskussionen till forumet.. Jag tror att med relativt lite engagemang man skulle kunna ådstakomma något liknande på WN..
Ni har ett mkt bra forum med kompetent folk både bakom WN och som besökare men tycks ha kört fast lite i er egen utveckling av forumet och medans WN står o stampar lite så försvinner det naturligtvis mkt kunskap till andra forum o liknande.. Hoppas du förstår vad jag menar, är inte ute efter att tillrättavisa hur ni sköter forumet eller ska sköta forumet i framtiden utan mer ge lite ideer..
Best,
|