Det som jag personligen skulle vilja ha mer av är följande.. Det finns många många mkt kompetenta personer som idag driver/äger SEO företag, hosting företag oliknande med stor framgång och som har järnkoll på marknaden och det är dem jag skulle vilja se lite mer av.
Varför inte skriva lite kortare artiklar om de senaste trenderna inom de olika marknaderna samt vad de ser i framtiden inom sina respektive branscher. Kanske WN skulle sätta upp ett forum där man kan lägga upp tex artiklar eller skicka ut dem till sina members o sätta upp ett forum för diskussion angånde dessa artiklar.
Annat som iallafall jag saknar med ett bra forum är WN's kontakt med sina besökare och det är ngt som jag tror WN skulle ha stor nytta av.. Tex så kan man skicka ut ett kort PM till sina medlemmar om intressanta saker som har diskuterats på forumet under veckan/månaden tillsammans med "advice" artiklar från marknadsfolk som berör dessa frågor. Det här skulle ge bra publicitet för WN, ge företag en möjlighet att komma närmare alla och inte minst ge bredare kunskaper och knyta samman alla forum medlemmar.
Det här är ngt som är mkt vanligt på utländska större forum och har varit en längre tid och jag kan inte fatta varför inte svenska forum hakar på det här. Gör man det på rätt sätt så kommer vinsten både i kronor, bättre/intressantare inlägg, mer involverande medlemmar att gå genom taket.. Varför? Driver själv ngra forum som generera rejält med pengar för alla inblandade just efter att det ovanstående fungerar så bra..

men men WN kanske inte är intressearad eller har annan inriktning, vad vet jag..
Villa bara dela med mig av mina tankar..
Best,