Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-14, 13:36 #14
FredrikMHs avatar
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator

Reg.datum: Apr 2004
FredrikMH FredrikMH är inte uppkopplad
Supermoderator
FredrikMHs avatar

Reg.datum: Apr 2004
grazzy: Jag ska svara senare idag på tråden där du inte fått något svar på. Har inte sett tråden men det beror väl också på det som du nämner i tråden. Det beror också på att mycket av medlemmarna som en gång gjorde WN så speciellt har försvunnit (skriver lite och dyker in på sidan mer sällan).

Men jag står fast för det jag sagt tidigare. Om ett forum ska lära allt från grunderna i varje avdelning på grund utav att massor av medlemmar har bristande kompetens inom området så kommer det heller inte diskuteras mycket av det som intresserar de som är duktiga. Problemet är att WN en gång i princip endast innehåll personer med bra hög kunskap. När det senare fylls på med mer och mer medlemmar som ställer frågor som rör enkla lösningar och frågor som redan besvarats 78 gånger i tidigare trådar, så slutar de "duktiga" att posta och kvaliteten på inläggen sjunker.

Dessa peronser tröttar på att befinna sig i forumet då det lär sig något nytt först efter de har läst 50 trådar. Frågar de något så förvinner deras tråd i "mängden" och risken är stor att någon som skulle kunna svara på den missar tråden.
FredrikMH är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat