Citat:
Originally posted by ipay@May 17 2006, 20:47
Jag har nu testat och skapa google adsense sidor med s.k "high paying keywords" som betalar 19 dollar per click. Jag lät en vän klicka men inte såg jag något resultat. Vad tror ni ?? Det enda man kan få är 1-2 dollar per day med google adsense. Det enda resultat jag får är mellan 0,40-0,08 per klick med min google adsense sida. Inte tycker jag det är något Get-Rich-Scheme heller h34r:
|
Har skrivit det här förr men jag tar det igen.. Funkar det med high paying ads idag?
Ja absolut men man måste kolla upp och uppdatera annonserna och nicherna hela tiden. De allra flesta som ligger ute är out of date.. Ju fler på marknaden ju lägre blir behållningen.. Nyckeln till att hitta "high paying ads" är att ligga ett steg före alla andra.. Själv har jag Google news alerts inställd på alla mina merchants. När de presenterar en ny produkt så är jag en av de första att få reda på det. Ett annat sätt är att genom långvarigt arbete med olika merchants få lite insider tips på vad som är på G och på så vis bygga innehållsrika, relevanta och sidor av hög kvalitet för dig, dina besökare och inte minst för googles nätverk gärna före alla andra vilket leder till högre betalande annonser..
Allt går ut på keywordresearch, efterfrågan på din produkt, kvaliten på din sida vs sökordet, googles annonser samt konkurrenter..
Hope it helps..