Oj vilka trevliga kommentarer, tack så mycket!
Citat:
Ursprungligen postat av Allehinius
Citat:
Originally posted by -Mario@Jun 12 2006, 11:17
Bra jobbat Mats, nu blir hon skyldig dig.
Själv kör jag en MINI Cooper S -03.
|
Vad kostar en sådann ny? Har du moddat/lackat den något eller ser Sen ut så där som standard i svart/metallik?
Ps. Hur får man råd med en sådan bil förresten när man är född 1986?=) fick du det här jobbet eller?: http://www.webmasternetwork.se/index.php?s...=30&#entry80893
Se till att använda den till fullo nu åtminstone, som jag gör med min nya Kona Ram till cyklen
|
Dom kostar från 205 000:-
Det är lite allt möjligt gjort med min, här är vad jag har i min signatur på ett MINI-forum, sammanfattar ganska bra vad som är gjort med bilen;
Alta CAI | 3" Custom cat-back | Checkered Roof | H&R Coilovers | 20% Tint all-around | Hawk HPS Pads
Rota Sub Zero 18x7.5"(ET45) Royal Steel Gray | "Bodykit", grill and headlight rings painted bodycolor
Tinted Rear and front indicatorlights | Alpine CDA-9853R | Alpine KCA-420i | iPod 60GB | Toyo Proxes T1-R 215/35/18
Så här såg den ut original, om det kanske hjälper.

(Har ingen bättre bild på jobbet)
(Original förutom fälgarna)
Ja jag fick det jobbet men har numera gått vidare, jobba aldrig för ett bemanningsföretag.
Citat:
Originally posted by -Christoffer@Jun 12 2006, 23:11
Citat:
Ursprungligen postat av Mario
Bra jobbat Mats, nu blir hon skyldig dig.
Själv kör jag en MINI Cooper S -03.
|
Äckligt snygg bil.
Bor du i Sollentuna nära en OKQ8 mack (kommer inte på vad området heter)?
|
Tackar, jag bor i Upplands Väsby men rör mig runt i hela Sollentuna kommun. Fast du kanske undrade pga. bakgrunden på de två första foton? Då har du rätt, ligger bredvid OKQ8 i Sollentuna/Edsberg.