Citat:
Ursprungligen postat av Rvn
Citat:
Ursprungligen postat av chowchow
Det heter inte " eran". Men skit i det. Det har ställt till ett helvete för mig och min familj. Jag hoppas att du är lycklig nu. Du tycks inte fatta vad som händer. Jag ska inte säga vad jag tycker om dig. Men en ursäkt vore det minsta. Om du har ett företag, vilket det verkar som om du har, måste du veta vad detta innebär. Varför vill du hämnas mot min frus företag på detta sätt? Svara mig
|
Nu påstår du indirekt att det är JAG som går på din frus hemsida... Det är du som har länken på din profil, inte jag och jag har inte heller skrivit länken NÅGONSTANS. Nu börjar jag bli irreterad på dina anklagelser. Mitt uppsåt var inte att folk skulle terrorisera dig -jag trodde att folk på WN var så seriösa att de kunde använda tangentbordet istället för att terrosiera folk. Och på din fråga om jag har ett företag eller inte. Det är inom en månad nerlagt pga dålig lönsamhet.
|
Det var synd om ditt företag. Men jag tyvärr inte tycka synd om dig för den skada som du åsamkat mig och min familj. Jag antar att det inte var meningen och att ditt syfte var vällovligt. Eller hur?