Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-12, 22:30 #252
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Rvn
Citat:
Ursprungligen postat av chowchow
Det enda jag sade var att om jag får skit för ut du har gått ut med detta, så ska jag se till att du får det också. Det är inget hot. Jag är gammal i gemet - förmodligen mer erfaren än du. jag kan fortfarande inte se poängen.

Well, anmäl mig då.. Kanske redan nu? Ska bli kul när du inser att jag inte brutit mot någon lag. Och du kan knappast sätta dit mig för uppmaning till brott som du uppenbarligen verkar tycka TPB håller på med.

Var ska kanten dras?

Jag kan förstå att folk kan tycka att det är olagligt att länka till upphovsrättsskyddat material. Men att länka till offentlig information på en sida som har utgivningsbevis, där åker du på en nitlott grabben (om man nu får kalla en man på 60+ det).

Jag strider inte mot dig i denna tråden för att jag är för fildelning, tvärtom, jag tycker det är fel - men jag inser att det är försent att stoppa utvecklingen.

Däremot tycker jag att du saknar anlag för att föra en vettig disskution, personer som du har inte på detta forumet att göra!
Varför och på vilka grunder vill du utesluta mig? Jag trodde i min enfald att detta var ett öppet forum för webmasters. Nu måste du nog lägga fram argumenten för detta. Du avslöjade min identitet i detta forum - inte direkt men indirekt. Tyvärr kan jag inte se skillnaden. Det enda jag säger mot bakgrund av detta är om jag får skit för detta, vilket jag redan här fått, är jag i min fulla rätt att se till att du får skit tillbaka. Det handlar inte om att stämma någon. Jag hotar dig inte heller, jag talar bara om vad som kan komma att hända. Jag tycker helt enkelt inte om det du har gjort. Du är säkert en trevlig person, som vill väl, men i det här fallet ville du inte väl Du visade även på en karta var jag bodde. Med de hårda uttalanden, som varit på detta forum mot mig, kan du kanske tänka på min familj. Men så långt tänkte du inte. Telefonerna har redan börjat ringa, liksom attackerna mot vår hemsida. Snart står det väl någon utanför porten också. Fy fan, vad jag tycker illa om detta.
chowchow är inte uppkopplad