Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-12, 20:24 #218
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Ursprungligen postat av Rvn
Citat:
Ursprungligen postat av chowchow
Jag vet att både Gottfrid och Piratbyrån följer denna diskussion och några försöker säkert lista ut vem jag är. Det enda som är helt säkert och det är att jag inte är Pär Brumark. Jag nämner hans namn, eftersom andra har gjort det tidigare.

Det tog mig ungefär 10 sekunder att ta reda på vem du är och då har jag inte ens tillgång till några ip-nummer eller liknande. Internet är informationssamhällets grund, du kan inte vara anonym, speciellt inte på ett sådant här forum där de flesta besitter kunskaper som du inte ens kunde drömma om.

Bortredigerat. /Per

Varsågod, jag tar inget betalt för detta, och eftersom jag länkat till en publik sida har jag inte brutit mot PUL :-)
Och vad är poängen! Du har förmodligen bevisat att jag inte är Pär Brumark, men det har jag ju hävdat hela tiden att jag inte är - eller hur. Du har visat var jag bor och du har angivit mitt telefonnummer och mitt namn - inte direkt, men indirekt. Om detta är snyggt gjort eller inte. Det återstår att se. Det var skickligt gjort, men inte särskilt svårt - precis som du säger.

Om jag pga grund av ditt agerande får några som helst problem, kommer jag att vidta åtgärder. Det kan du vara helt säker på. Det är inte ett hot - det är ett löfte. Jag trodde att detta forum skulle var skyddat enligt föreskrifterna. Men nu har du lämnat ut mitt namn och du kan inte skydda dig bakom att ange en länk.
chowchow är inte uppkopplad