Citat:
Originally posted by ArreliuS@Jun 12 2006, 18:52
Tror ju knappast på allt du skriver med tanke på det du skrivit tidigare i tråden. Man sitter ju inte och hoppar på folk med skriv svårigheter för att sedan skriva om man har barnbarn som har dyslexi. Du känns så långt ifrån äkta som man bara kan bli. Tror säkert att ditt snack om böcker och barnbarn funkar på lunar men det nappar inte här.
|
Vad är "lunar" för något? Jag gissar att det kan vara "Lunarstorm". Där har jag aldrig varit inne - men det verkar vara en bra affärsidé. Nej, alla som stavar illa lider inte av dislyxi. I så fall har det hänt något patologiskt de senaste 30 åren. Jag tror helt enkelt att IT och det engelska språket är två grundorsaker. Mitt förvånansvärt lilla påhopp som sättet att skriva upprörde känslorna här. Det var enbart ett test. Men en person kallar mig för schitzofren och mytoman, då är det ingen som går ut till försvar. Det tycker jag är konstigt, men det tycker tydligen inte majoriteten här.
Varför kan inte personer på denna lista acceptera att verkligheten kanske inte ser ut som den synes se ut? Varför kan ni inte förstå att det finns olika åsikter och olika perspektiv? Mina frågor om TPB möter en enorm kritik, vilket gör mig genast misstänksam. Här är något som inte stämmer. Come on - lägg korten på bordet! Jag har spelat ut mina kort - dock inte alla, som man gör i kortspel. Men jag har inte sett ett enda kort från TPB. Är det inte märkligt? Jag bara frågor- inga siffror bara relationer.