Citat:
Ursprungligen postat av Westman
Citat:
Ursprungligen postat av chowchow
Förresten stavar du som en kratta!
|
Jaja Spindel stavar illa och du är dyslektiker och/eller mytoman. Jag är förresten dum, dryg och elak. Kan vi gå vidare nu när alla epitet är på banan?
|
Jag har aldrig satt några epitet eller etiketter på dig - det gör du själv och det ger intryck av ett stort mått självkännedom. OK, vi går vidare.
Vem är denne Daniel Odet. Han är israel och arbetar sannolikt (!) med annonsering för den internationella delen på uppdrag av TPB på ett bolag i Israel. Samme man har tillsammans med en annan person ett patent från 1999 avseende ett system för annonsering på Internet. Denne Daniel Odet är kontaktperson för ett bolag som heter Random Media i Schweiz, som har en svenskregisterad hemsida, där adressen i Schweiz anges liksom e-mailadress och telefonnummer. Detta telefonnummer går till Sverige och ingen svarar när man ringer. Personer på Crystone/Eastpoint har medgett att de fakturerar annonseringen i Sverige för TPB till det bolag som heter Random Media i Schweiz.
Alltså följdaktligen således finns det en koppling mellan TPB och bolaget i Schweiz. Till yttermera visso (lägg märke till ett gammalt uttryckssätt) är det enligt uppgift från Crystone/Eastpoint (vilka förresten genomgår en rekonstruktion för närvarande, där ett mycket mindre bolag köper detta bolag) fyra privatpersoner i Sverige, som äger Random Media i Schweiz.
Detta är så långt fakta som det går att komma. Inte någon som helst dementi har kommit från TPB och då återstår till slut antagandet att allt detta stämmer.
Detta är skrivet av en person som är mycket väl insatt i denna typen av affärsupplägg och han heter inte Pär Brumark. Men det spelar väl inte hur många gånger jag säger detta, eftersom jag är schitzofren.