Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-12, 17:18 #166
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Till Spindel,

Jag tror att jag har samma rätt som du att diskutera olika saker på olika siter. Jag vet inte att jag en enda gång skyllt dig för något mer personligt. Jag har lite svårt att förstå det du skriver. Titta på det här stycket:

"Om du nu inte är Pär Brumark, vem tusan är du då? Har sätt dig överallt på olika sidor där då kommenterar under olika nick. Så försök gärna bota din mytomani och schizofreni."

Om jag inte är Pär Brumark, då måste jag du vara någon annan. Det är ju helt logiskt och det tänker jag inte tala om. Det är ju det som är poängen med skyddet här. Tidgare idag vad någon som sade till mig att jag inte fick använda för- och efternamn på listan, vilket jag inte heller gjort. Men vill någon ange sitt för- och eftersom måste det vara helt OK. Men att du nämner personen ovan vid för- och efternamn måste i så vara att bryta mot regel 1, om jag förstår saken rätt. Men denna regel gäller väl inte för dig.

När jag nu inte är den person du nämner, varför måste jag då vara schitzofren och mytoman bara för att jag förmodligen inte delar dina åsikter.

Det var länge sedan Fredrik N. var anställd på Rix Telecom, men kopplingen är intressant. Jag har aldrig påstått att personer skulle vara högerextrema eller att TPB skulle stå bakom högerextrem politik. Jag är bara nyfiken på varför Rix Telecom under så lång sponsrat TPB. Det kan finnas en helt logisk förklaring. Det är jag inte alls främmande för.

Förresten stavar du som en kratta!
chowchow är inte uppkopplad