Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-12, 16:01 #160
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
chowchow chowchow är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Originally posted by PRQ@Jun 12 2006, 15:25
Hej Brumark,
kul att se att du hittat hit och inte bara till Rasmus' blogg.

Om du nu verkligen är kund här (hah!), så har jag en enkel fråga: Vad har du för kundnummer?! Sedan ska du få veta allt, inklusive
- Våra planer för världsherravälde
- Illuminatuskonspirationens inblandning i det hela
- Att annonseringen på TPB sköts av ett AI vid namn Wintermute i omloppsbana (nej, nu försa jag mig!)

Tills dess så bjuder du bara på förstklassig underhållning.

(PS. Fortfarande sur för att ditt skivbolag går dåligt?)
Hej Gottfrid,

Trevligt att ha kontakt med grundaren av TPB och den ledande personen för PTQ.

1. Nej jag är inte Brumark. Jag är ekonom. Jag känner inte någon Brumark och har aldrig träffat honom.
2. Jag vet inte vad Rasmus blogg är för något.
3. Jag är inte kund hos PRQ, vilket jag varit noga med att inte skriva - men jag tycker synd om kunderna till PRQ, som råkat illa ut.
4. Jag tror inte att det finns några planer på världsherravälde, även om ni är väldigt sturska. Däremot ingår ni ett något illustert sällskap på högerkanten sedan många år tillbaka.
5. Illuminatuskonspirationens inblandning i det hela, har jag ingen aning om för jag vet inte vad du menar.
5. Enligt de uppgifter jag har sköts annonseringen i Sverige av Eastpoint/Crystone och internationellt av ett företag i Israel.
6. Vidare skickas pengarna till ett bolag i Schweiz. Bolagets namn är Random Media med en israel som kontaktperson för en se.domän. Israelen har initialerna DO och skulle vara mycket förvånad om du inte vet vem denna person är.
7. DO har patent för ett system för annonsering på Internet.

Nu är det ju enkelt för dig att dementera allt detta och säga att det inte är sant eller att jag fantiserar. Jag ska hjälp dig. Du kan säga så här: "Det finns inget bolag i Schweiz dit pengarna går avseende annonsinräkter, vilka härrör från TPB. Om pengarna går till detta ovan namngivna bolag är det inte de fyra ledande personerna i TPB som äger detta bolag."

Observera ännu en gång: Mitt efternamn är inte Brumark! För mig verkar det som om TPB har ett Janus-ansikte. I pannan på det ena ansiktet och det ansikte som helst visas står det "Idealism" och i pannan på det andra ansiktet, som inte gärna visas står det "kapitalism". Hur kan det komma sig att de enda som får tjäna pengar på upphovsrätten är TPB och liknande organisationer.
chowchow är inte uppkopplad