Citat:
Hård konkurrens på djurporrmarknaden these days ..
|
*Suck* Blir så trött på dina kommenatrer ibland.
Citat:
Du kanske ska sätta dit en egen annons med ordet "Lastbryggan" i den. Fast jag förstår om det svider. I alla fall kan du få en uppfattning om hur många som söker på det ordet i alla fall.
|
Jag vet att jag får ganska mycket trafik från sökmotorerna på ordet "Lastbryggan" och det är väl för att det ärett inarbetat namn.
Citat:
Om ordet är varumärkesskyddat, kontakta google.
Om google då anser att ditt märke kränks så spärras det (men om du är riktigt pissed-off kanske du ska börja med rättslig åtgärd först...)
OM DET INTE ÄR SKYDDAT är det kanske dags att besökahttp://www.prv.se/varumarke/start.html
|
Vet att jag registrerat/skyddat Lastbryggan på PRV men jag har inte 100% koll på hur/vilket skydd jag har, får kolla det.
Citat:
Eller om du inte har bättre saker att göra nu o i framtiden, kontakta snyltarna o tjafsa med dem.
Eller blunda och hoppas snyltarna inte snor så många kunder från dig.
|
Handlar väl inte så mycket att tjafsa med småhandlare som tror att dom kan lyckas "utan att jobba" dom är snart borta från banan.
Citat:
Vem söker på lastbryggan när han vill köpa sexleksaker?
|
27,22% av sökmotortrafiken till lastbryggan.com
5,5% av sökmotortrafiken till lastbryggan.se
Lägger in en dump från statistiken på lastbryggan.com (förvisso ganska lite trafik 2-300/dygn)
På lastbryggan.se är det inte lika markant, men 5,5% är ädå en hel del på den stora mängd trafik jag har där.
Oavsett vad alla tycker och tänker så tycker jag att det är otroligt lågt att snylta på en konkurrents namn.
// Mats