|
Klarade millennium-buggen
|
|
Reg.datum: Jun 2004
|
|
Klarade millennium-buggen
Reg.datum: Jun 2004
|
Kvaliteten har blivit sämre, iallafall på den noden vi har en vps på. I maj har den bara stannat en gång men april var en ren katastrof vilket resulterade i en gratismånad. Backupsystemet fungerar inte som det ska märkte jag dessutom för några veckor sedan. Man kan inte plocka tillbaka en enstaka fil, som man ska kunna, utan man måste köra en restore av hela backupen. Det skulle fixas inom några veckor men jag har inte hört att det ska vara klart. Mitt ärende är fortfarande inte stängt.
Supporten, tja de svarar snabbt för det mesta men ibland är det "goddag yxskaft". Det finns några som är duktiga men de flesta indierna verkar läsa innantill. De påstod dessutom att bara för att jag lade till en användare direkt i Windows så kraschade PLESK-databasen (mysql). Ehh, omöjligt enligt mig och SWSOFT. *suck*
Nu har vi köpt en maskin som ska ersätta windowsvps:en. Det blir samma kostnad (nästan) per månad men vi får mycket mer för pengarna och den kommer att finnas i Sverige vilket ger mycket bättre svarstider.
|