Du ser- Det kostade dig genast mycket mer än ursprungliga $200

Du tänker inte på att när man väljer en mer udda lösning på sin e-butik så finns det inga färdiga lösningar, och att anlita någon för att skapa en betallösningar kostar tusenlappar på en gång, likadant med andra modifieringar. Kostnaderna för osCommerce är så pass mycket lägre tack vare att så många klarar av att jobba med den.
Sen påstår du nu att du har kunskaperna men då försår jag inte ditt ptoblem med osCommerce och svårigheten du hade att anpassa den för dig

Men det är ditt val och jag lovar att varken jag eller någon annan kommer att få dig på andra tankar förrän säg om 1 år eller nåt när du har sett vilka kostnader du hade med programvaran.
Så nej den programvaran är inte att rekommendera jämför med osCommerce. Det handlar inte bara om 0 kr i licenspengar när det kommer till programvara för mig utan det handlar om att programvaran är bra och anpassningsbar. Open Source handlar inte bara om licenspengar vilket en del tror och man är väldigt sårbara om man väljer fel programvara och kunde ha anlitat exklusive dot com redan från början för kostnaderna går i höjden ganska fort om ingen har kunskaper eller tillgång till källkoden i programvaran utan man är hänvisad tuill utvecklarna och deras priser.
Konkurrens är ju det som skapar låga priser.