Ämne: Min hemsida
Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-10, 07:07 #44
DistansDatas avatar
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare

Reg.datum: Jul 2004
DistansData DistansData är inte uppkopplad
Flitig postare
DistansDatas avatar

Reg.datum: Jul 2004
Jag tog mig lite tid at testa butiken, viisst finns det en del funktioner som jag gillar som inte finns standard i osCommerce men som går att integrera. Du hade ju inte kunskapen att få in contribsen i oscommerce så jag förstår ditt val.

Det jag funderar på finns det några färdiga lösning för svenska betalmetoder som kreditkort och faturering hos företag, alltså inte egen faturering men t.ex Kreditors fakturera mig eller måste man anlita någon och betala för att dom programmerar den ?

Om jag skulle välja själv skulle jag hellre betala 2 000 till en konsult som anpassar osCommerce för mig, jag får extra funktioner för det och det finns svenska kreditkortslösningar och fakturahanteringar klara och gratis för osCommerce, jag skulle kunna ringa konsulten som byggde butiken och som ger fri support och då på svenska o.s.v

Men om osCommerce inte fanns och jag inte hade kunskaper så jag skulle absolut kunna välja en sån lösning hellre än exklusive dot com för jag skulle tjäna väldigt mycket på det
DistansData är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat