Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-09, 18:15 #12
jonathanfranze jonathanfranze är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
jonathanfranze jonathanfranze är inte uppkopplad
Medlem

Reg.datum: Jun 2006
Citat:
Originally posted by jonny@Jun 9 2006, 18:00
Har ombudsföreningen nu en styrelse som inte är dominerad av Loopia? Jag har under de senaste åren haft kontakt med ett antal olika ombud och samtliga har ansett - precis som jag - att ombudsföreningen är ett stort skämt. Kanske blir det ändring på det med en ny styrelse. Det ska bli kul att se.
Jag känner att jag måste försvara JonathanS lite där. Under den korta tiden som jag hade möjlighet att arbeta i ombudsföreningen tillsammans med JonathanS var jag mycket positiv till arbetet som bedrevs. Jag tycker att det är synd att JonathanS var tvungen att avsluta sitt arbete med ombudsföreningen på grund av tidsbrist och hoppas verkligen att han kan komma tillbaka och återupta arbetet.

Jag tror att den största anledningen till att du tror att ombudsföreningen är ett stort skämt beror på att vi är väldigt osynliga utåt. Jag hoppas att vi snart kan ändra på detta så att du får en inblick i vad vi gör och att det kan ändra din åsikt. Jag tycker att arbetet vi gör är mycket positivt och det är många frågor som vi driver mot IIS som skulle förbättra situationen för alla ombud.
jonathanfranze är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat