Har ombudsföreningen nu en styrelse som inte är dominerad av Loopia? Jag har under de senaste åren haft kontakt med ett antal olika ombud och samtliga har ansett - precis som jag - att ombudsföreningen är ett stort skämt. Kanske blir det ändring på det med en ny styrelse. Det ska bli kul att se.
Citat:
Originally posted by jonathanfranze@Jun 9 2006, 17:17
Jag håller inte riktigt med dig Johan angående din kritik mot IIS. Det har hänt en hel del förändringar i ledningen för IIS. Styrelsen har en ny ordförande som är en frisk fläkt och som kommer in med en helt annan synpunkt på arbetet jämfört med vad vi är vana vid. I augusti kommer Danny Aerts tillträda som ny VD för IIS, Danny som nu arbetar som VD för spray vilket kommer att innebära förändringar i arbetet. Detta tillsammans med beslutet om en ny affärsmodell gör att jag ser mycket positivt på hur utvecklingen kommer att bli för arbetet kring se-domännamn
|
Inte för att jag vet något om Aerts kompetens egentligen, men att rekrytera en VD från en av de aktörer som är absolut värst att ha att göra med när det gäller domäner, känns ganska underligt.