Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-07, 23:31 #5
sermoit sermoit är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2006
sermoit sermoit är inte uppkopplad
Nykomling

Reg.datum: Jan 2006
Joomla! med JACLPlus och CB funkar helt ok. Hantering utav templates funkar bra och det bygger på öppenkällkod och funkar fin fint på BSD/Linux syustem. Okej det funkar väll på Windows också men varför betala extra? Geeklog vad jag förstår är mera ett loggverktyg. Det finns nog risk att man kan byta ut editorn och lägga till en annan för den som finns på demo sidan var inte mycket att hurra för.

Jag vet bara att vi har fått användare som är helt novisa att nyttja Joomla på ett riktigt bra sätt. Dom skapar sina sidor lägger upp bilder, skapar nyheter och allt sådant som man gör på sin sida. inga problem alls. Det talar för att det funkar på ett bra sätt. Sedan om det är det optimala för just dig? det vet jag inte. Pröva dig fram! prövade en hel del olika CRM en gång i tiden. Som ett gammalt Mambo freak så var Joomla självklart för just mig.

Kan ju säga redan nu att Joomla börjar bli lite kommericell (ursäkta stavningen). Mycket som du verkligen vill ha. Har tagits fram utav en 3:dje part och kostar pengar några kronor. Som te.x JCE kan inte tänka mig att använda JCE idag. Den har för många buggar tyvärr. Vad valde jag istället? det säger jag inte för detta med CRM är personligt och i många fall upp till siten som man ska "köra"

Lycka till med ditt val

// Martin Nygren
SerMoIT AB
sermoit är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat