Visa ett inlägg
Oläst 2006-06-05, 19:27 #16
jonathanfranze jonathanfranze är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 111
jonathanfranze jonathanfranze är inte uppkopplad
Medlem
 
Reg.datum: Jun 2006
Inlägg: 111
Citat:
Har nu fått en personlig förklaring via telefon från deras support på TBA vad som gått fel, är mycket nöjd med hur ärendet behandlats, och hoppas att inga fler spadar sätts i kabeln
Men en "backup-lina" vore kanon.
Hej

Vi arbetar kontinuerligt med att förbättra våra tjänster och vår säkerhet. Denna händelse kommer självklart att innebära att vi får se över våra rutiner och vad gäller uppkoppling mot Internet. Vårt mål är såklart att vara uppe 100%.

Det gläder mig att du känner dig nöjd med den support du fick, hör av dig om du upplever mer problem.
jonathanfranze är inte uppkopplad   Svara med citatSvara med citat