Citat:
Originally posted by fabian@Jun 1 2006, 20:35
www.svt.se
|
Är detta sanningen bör nog Bodström se sig om efter ett nytt jobb. Att TPB granskas är ju helt okey för att få reda på vad som gäller, men min personliga åsikt är att man
inte skulle tagit PB ur produktion för än man bestämt vad som är rätt eller fel.
Man får ju vara rätt kass om man inte kan sätta sig in i hur en torrenttracker funkar. Det borde alla inblandade parter fixa på några timmar genom att konsultera en pedagog. Det blåser över dom kan ju gå in på Lunarstorm istället är nog jargongen i fikarummet på rosenbad
Skall erkänna när jag myser när jag tänker på hur konsekvenserna kommer bli för de som agerat i okunskap. För det är vad jag tror det är, i stil med "vi får la några sura 14-åringar på nacken".
Jag vägrade in i det sista tro att mydighterna varit så dumma att dom rensat hallen helt. Jag trodde på att dom fått med sig en extra coreswitch av misstag eller nåt i den stilen.
Jag hoppas verkligen inte detta bara blåser förbi utan att alla parter som tagit sig vatten över huvudet får ett mindre avancerat jobb i framtiden.
De som drabbats av beslagtagna servers borde organisera sig och ta reda på vilka som är vilka och hur man kan hjälpa varandra. Jag hade startat en tråd här på WN eller på ett annat passande forum. Där endast drabbade ombads posta. Vi på WN kan se till att den exponeras om den tar fart och fyller en funktion.